Güzel bir serinin sonuna gelmiş olmak...
Araya tatil girdiği için bitirmem uzun sürdü. Yoksa 3 , 4 günde bitecek bir kitaptı. Serinin son kitabı evin küçük kızı Rilla'nın başrollüğünde. Artık bir devrin kapandığını bu sayede çok net görebiliyoruz. Kitap yer yer çok hüzünlüydü. Yaşanan ölümler derinden acı verdi. 1. Dünya Savaşının psikolojisini güzel yansıtmış. Karakterlerin gelişimini net bir şekilde görüyoruz. Bu seri benim için çok değerliydi. Bitmiş olması bir garip hissettiriyor. Ama her şeye rağmen iyi ki başlamışım diyorum .