Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Hayattan beklentimizin kalmadığını düşünmek asla doğru değildir. Hikayemizi tamamladığımızı sandığımız anda kaderimiz, sayfayı çevirip bize yeni bir bölüm daha olduğunu göstererek bizi şaşırtır."
İnsanlar kitabından sonra kitap beni hiç tatmin etmedi. Sanki yazar popüler olduktan sonda bu işi ticarete dökmüş. Nasıl olsa adımı okuyan satın alır, diyerek bu kitabı yazmış gibi. Kişisel gelişim kitabı gibi de olmamış, bir anı kitabı gibi de olmamış. Tam olarak ortada kalmış bir kitap. Bir yerde öğütler veriyor. Bir anda başka bir anı anlatyor. Bir yerde kendinden bahsediyor derken karman çorman olmuş. Ayrıca sanki sayfayı doldurmak için aynı cümleyi 10 kere yazmaya gerek var mıydı? Zaten bazı sayfalarda sadece bir kelime var. Bazılarında ise aynı cümle.10 kez yazmış. Beni mutlu etmedi. Öylesine okuyup bitirdim. Yazarı çok sevmiştim ama böyle bir kitaba gerçekten gerek var mıydı, diye sormak istedim kendisine.