📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
2021 Okuma hedefimin son kitabı oldu. Bitirişi böyle güzel bir kitap ile yapmış olmak beni mutlu etti. Liseden beri Ahmet Ümit okurum. Neredeyse tüm kitaplarına hakimim. Yazar bu kitabının ustalık eseri olduğunu söylemiş. Bu konuda ona sonuna kadar katılıyorum. Bir cinayet romanının mitoloji ile böylesine başarıyla yoğrulduğu bir kitap daha var mı bilmem. Çok emek verdiği belli. Çok fazla ayrıntı var kitapta. İnsanı mitoloji ile baş başa bırakıyor. Birden de kendinizi cinayetin tam ortasında buluyorsunuz. Okuyun, okutun.