Her insanın içinde öldüremediği ve derinlerine gömdüğü bir şeyler nefes alırdı hep.
Hayat, elimizde olanlara verdiğimiz değer ile hayal ettiklerimize verdiğimiz değer arasında gizlidir.
"Bir gün herkes kaybettiği şeylerin değerini mutlaka anlayacak... "
Geç de olsa bazı kayıpların mükafat olduğunu insan bir gün anlıyor.
Velhasıl kolay kaybediyoruz ama kolay unutamıyoruz...