G.

G.
@gozdeokur
“Omnia fui, nihil expedit”
Yüksek Lisans
1 Ekim
175 okur puanı
Ağustos 2024 tarihinde katıldı
Mekanınız cennet olsun evlatlarım...
Fotoğrafların kokusu olur mu? Oluyor... Orası nasıl kokar bilmem ama, "Cennet gibi kokuyor."
G.
Allah’ım ailelerine sabırlar versin. Çok acı, çok çok acı…😭
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Mekanın cennet olsun hocaların hocası...
Bugün yalnızca bir insan değil; Bir kütüphane, Yaşayan bir hazine, Taraflı tarafsız herkesin saygı duyduğu bir isim hayatını kaybetti. İçimde hissettim gidişini, Daha bir saat önce okulda, "ölmeden görmeliyim," dedim. Olmayınca olmuyor. Yaşarken takip edemediğimiz izini, kitaplarının aydınlığıyla takip edeceğiz. Hoşça kal İlber Hocam, Yattığın yer incitmesin.
G.
O, bir devir. O, bir kütüphane… Şimdi sessizliğe gömüldü ve biz sadece bir hocayı değil; bir rehberi, bir yaşama sevincini, ilmîn naif sesini kaybettik. 😔
Akşamın konusu...
Hayatınızın sonuna kadar tek bir yazarı okumak durumunda kalsaydınız, bu yazar hangisi olurdu❓️💬
Yorumlarda Buluşalım!
G.
Orhan Pamuk 🫶🏻