G.

G.
@gozdeokur
“Omnia fui, nihil expedit”
Yüksek Lisans
1 Ekim
175 okur puanı
Ağustos 2024 tarihinde katıldı
İçimizde şeytan yok… İçimizde aciz var… Tembellik var… İradesizlik, bilgisizlik ve bunların hepsinden daha korkunç bir şey: hakikatleri görmekten kaçmak itiyadı var…
Sayfa 250 - XXVIII·Kitabı okudu
Alıntı
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ne olurdu? Birbirimize birkaç sene sonra tesadüf etmiş olsaydık!
Sayfa 230 - XXVI·Kitabı okudu
Alıntı
Ben sana rehber değil, ancak yoldaş olabilirdim, fakat yolu ikimiz de bilmiyorduk.
Sayfa 229 - XXVI·Kitabı okudu
Alıntı
İnsanların en zayıf tarafları, sormadan, araştırmadan, düşünmeden, kafalarını patlatmadan inanmak hususundaki hayret verici temayülleridir.
Sayfa 200 - XXII·Kitabı okudu
Alıntı
Hayır, unuttum diyemem, fakat üzerimde bir etkisi kalmamış.
Sayfa 166 - XVIII·Kitabı okudu
Alıntı