''Ne iyi etmişsiniz! 'Her şerde bir hayır vardır' diye bir deyiş duydunuz mu hiç?''
''Annem kullanır böyle demode lafları. Siz de annenizden duydunuz herhalde.''
''Benim annem ben çocukken vefat etmiş. Ona dair hatıram pek az.''
''Başınız sağ olsun,'' dedim. İçime bir ince hüzün çöktü, bir suçluluk hissi yokladı yüreğimi. Regan da böyle mi düşünür acaba? Annem beni küçükken yatılı okula teslim etti, onunla hatıram pek azdır der mi? Yokluğuna onun iyiliği için katlandığımı bilir mi? Hiç konuşmadık bu konuyu onunla. Gördüğüm yoktu ki oğlumu...