Yalnızlık bizim insanlara karşı özlem duymamıza sebep olur, kalabalık ise kendimize karşı özlem duymamıza ve biri diğeri için çare olur: Yalnızlık, kalabalığa karşı duyulan nefrete, kalabalık, yalnızlıktan duyulan bıkkınlığa çare olur.
Eskilerin bıraktıkları imgeler üzerine gayretle düşünün. Gelecek olanın yolunu gösteriyorlar. Dönüp imparatorların, büyüme ve ölümün, çöl ve manastırların çöküşüne bakın, bunlar gelecek olanın imgeleri.
Her şey önceden anlatıldı. Ama bunların nasıl yorumlanacağını kim biliyor?