G

G
@gpphotodiary
Akdeniz Üniversitesi
14 Haziran
68 okur puanı
Mart 2021 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Yazmak iyidir, ama düşünmek daha iyi; akıllılık iyidir, ama sabretmek daha iyi.
Sayfa 71
Reklam
çünkü düşünmek nedenleri bilip tanımak demekti, ancak bu yoldan duygular bilgilere dönüşür ve yitip gitmeyerek bir varlık kazanır, içlerindeki özü ışıyarak çevrelerine yansıtırdı.
Sayfa 46
Hiçbir şey öğrenilemeyeceğini öğrenmek için hayli zaman harcadım ve harcıyorum hala..
Sayfa 29
Dünyanın acı bir tadı vardı. Eziyetti yaşamak.
Sayfa 24
Dünyasından memnun olmayanlar ne kadar benziyorlar birbirlerine.
Sayfa 191