Akış
Ara
Ne Okusam?
Giriş Yap
Kaydol

selim koç

selim koç
@grabowski
istanbul
istanbul
356 okur puanı
Haziran 2017 tarihinde katıldı
BİLEŞEN
bu korkuşmuşlar mezarlığında sizi içeken görüyorum vekilim bir ufak ve sonra ölücim aşıkım diyorsunuz duyarlı duyarlı
Reklam
MÜHÜRDAR
ruhun istifçi vurguncu içimdeki insanı soğuk çadırlarda öldürüp kalbimin fayını kırdın can
YALNIZ TOPRAK
gözlerin akıllara durgunluğa benziyor arpalık oluyorum ellerinde eski bir amerikan bezine siliyorum hüzünlü burnumu rüyamda bilge kağanı görüyordum sabah memur olarak kalkacağımı taahhüt ediyorum

Okur Takip Önerileri

Tümünü Gör
LEKE
istifa etti güneş senin çiyini sevdim telsizler açıktı o an katar katar dizildi anılar gözümde şehre sokmadılar ruhum ceset kokuyordu
Halime Yüzlü

Halime Yüzlü

@Halime_yzl
·
15 Temmuz 2022 04:57
Başlangıcımız ve sonumuz arasında ne fark var!
Sayfa 406 - schopenhauerKitabı okudu
Reklam
Fransız devrimciler demokrat degil, cumhuriyetçiydiler —bu terimin etkin, siddetli anlamında, yoksa bugünkü mutabakata dayalı süphe götürür anlamında degil, yani en sagdan en sola ‘cumhuriyetçi paktta’ ifade bulan anlamdan yoksun bir terim olarak kullanılısındaki gibi degil. Devrimciler ‘yolsuzluk’ sözcügü ile hükümet gücünün hususi çıkarlara hizmet eden is taleplerine ve kanaatlere esir edilmesi pratigine isaret etmislerdi. Bugün biz —hatta ekonomik krizle birlikte iyice— bir hükümetin birincil hedeflerinin ekonomik büyüme, yasam standartları, pazarda bolluk, yükselen hisse senetleri, kapitalin akısı ve zenginlerin daimi refahı olduguna öyle ikna olmusuz ki, devrimcilerin ‘yolsuzluk’ sözcügünden ne kastetmis olduklarını anlamıyoruz aslında. bir eşitlik felsefesi,alain badiou
Hayali harici siyasetler peşinde dolananlar, nokta-i is- tinadlarını(güven niteliğini) kendiliğinden kaybederler. Atatürk
Kritik nokta, varolusu asgari olan bir seyin varolusundaki yogunluk degisimidir. Örnegin devrimci bir olayda, yoksul isçilerin politik varolusudur; veya modern bir sanatsal olayda, soyut figürlerin biçimsel varolusudur, vb. Bir dünyada asgari yogunluk derecesinde görünen bir çokluga, bu dünyada hiçbir sey olarak görünen bir seye, bu dünyanın “varolmayanı” diyorum. Bir olayın sorusu sudur: olaydan sonra, dünyanın bir varolmayanının kaderi nedir? Devrimden sonra yoksul isçiden ne olur? Sanatsal olaydan önce sanat çalısmalarında kabul edilmeyen soyut figürler, simdi yaratımın elzem araçları mıdırlar? bir eşitlik felsefesi,alain badiou
Bu manada, hayvaniyet durumu, kendi özünde ve akıl yolundan biliniş şeklinde insandan başkadır.. Aralarında bir başkalık vardır.. Konuşmak ise, kendi özünde; insanın da, hayvanın da başkasıdır.. İnsanla da bir ilgisi yoktur, hayvanla da.. Durum anlatıldığı gibi olmasına rağmen, hayvaniyet ve konuşmak aynen insan olmuştur.. insan'ı kamil,abdülkerim ceyli
İSTANBUL bilinmezliğe atıfta bulunan okyanus dalgaları istanbulun çehresi hangi giz bir bakış ve o serinleten güz her sayıda her eylemde sonlanacağı sanılan bakış bir enlem sonbaharın ardından gelecek kelime göçen kuşlara baktım beni alacaklarını düşündüm ülkelere yolalmak durmadan durmak tekrar yürümek bir boylam ilkbaharı müjdeleyen nota bir ses duyuyorum okyanustan gelen her son bir sonsuzluğa edilen göç bir kare istanbulun çehresi bilinen bir denklem ama özetlenemeyen bir kurgu hayat sihir mi? bence ’şimdi’ ye dayanan bir dünya çizsem yollarına istanbulun bir sağa bir sola ama dosdoğru umudun paylaşımın sevginin okyanusu olsa selim k.
Reklam
Y BİLİNMEZİNDE Yalvardım dostum gökyüzünün grisine bana yağmur bıraktı bir de yaşanmayacak mutluluklar bir plak takıyorum aklıma aklım nostalji kokuyor düzlemde bir rüya alışılagelmiş bir vukuat at harbini bana at nasıl olsa sen de vurulacaksın selim k.
SONSUZ sonsuz lukta belki orada bir düş kırıntısı vardı bir hüzün güneşten düştü yedi renk hedefimi kararttı zemheri bir ölümün tuhaf kanatlarında yolaldım kendim bir atmosfer bir direnç çiçeklere baktı uygunsuz resmim bi cizgi çektim volkanların erittiği hüzne selim k.
226 öğeden 1 ile 15 arasındakiler gösteriliyor.