Doğa herkese,özellikle acı çekenlere mutluluk sunmaya hazırdır her zaman.Yeterki ,benliğimizin kafesinden,her bir yanı kapalı o daracık,o kapkaranlık kafesten çıkabilelim.derin bir nefes alıp çevremize şöyle bi bakabilelim.Kör olmayalım.Sağır olmayalım doğaya.