📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kitabı okurken şu an içinde bulunduğumuz karantina şartlarında yaşadığımız bazı durumların benzerliğini gördüm.Körlük salgını bir anda dünyaya yayılınca insanlar arasında farklı bir dayanışmanın oluştuğunu ve çaresizliğin insanları birleştirmede çok daha etkili olduğunu gördüm ..Şu an yaşadıgimiz süreçte okumak insanın biraz psikolojisini bozsa da kitabı beğendim.