Kafka'yı bu kitapla tanıdığım için mutluyum çünkü kendisi ve romanları hakkında fikirlerim oluşmaya başladı.
Kendi ruhunu,hissettiklerini,düşüncelerini bir cümleyle bile anlatması beni etkiledi. Öyle aforizmaları da vardı ki,anlayabilmek için 4-5 kez okudum. Ama nedense her okuduğumda farklı anlamlar çıkardım bu aforizmalardan.
Kafka, sırf bu kitapla bile benim zihnimi derinlere daldırdıysa diğer kitaplarında ne olacak acaba,diye düşünmeden edemiyorum.