Hayatlarımızdaki en büyük trajedi belki de, özgürlük mümkün olduğu halde yıllarımızı aynı eski kalıpların içinde tutsak kalarak geçirmemiz...İnsanları çekincesizce sevmeyi, sahici olmayı, çevrenizdeki güzelliklerin tadını çıkarmayı, dans edip şarkılar söylemeyi isteyebiliriz Ama biz her günümüzü hayatımızı eksilten iç sesleri dinleyerek geçiriyoruz.