Deniz kenarına yakın bir ağacın altında okumaya yeni başladığım bir kitabın sayfalarını çevirirken, yanıma yaklaşan kediye yediğim kurabiyeden uzattım, iki kelâm ettikten sonra birlikte yürümeye başladık. Karşımdan okuduğum kitabın aynısından elinde olan birine tebessüm edip selam verdim..bir banka oturup kulağımda sevdiğim bir melodi eşliğinde huzur kokan havayı içime çekerek güneşin batışını izlemeye koyuldum
...Sonra gözlerimi araladım ellerimle gözümü ovuşturup elimi yüzümü yıkamak için kalktım yataktan..
yazarokur
Mecburluğun gölgesine sığınmış küçük bir kuş ruhum, olduğu yerde çırpınıp durur içimde, kanatları kırık ondandır.
Zerre tahammülü olmasa da hep aynı yerde hep oralarda kırık kanadıyla öter.. Hüzün kokan dalların arasında, çaresizce
.
yazarokur