Dünya kördür. Senin de oradan geldiğin belli. Siz canlılar, her şeyin sebebini gökte buluyorsunuz. Sanki onun her şeyi kendisiyle beraber sürükleyip götürmesi mutlaka lazımmış gibi. Eğer böyle olsaydı istemek yetinizden eser kalmazdı, öte yandan iyi bir davranışın insana zevk vermesi, fena bir davranışın da acıya mal olması doğru bir şey olmazdı.
Geçmişin kutsanması ve iyileştirilmesi gerekir. Her katmanına gir! Her köşesini aydınlat! Yeni bir anlayışla onu dönüştür.
Endişelere, şüphelere ve korkulara kapılmayı bıraktığında geçmişin iyileşecektir.
Kendimizi özümüzde bağışlamak, özümüze bir geri dönüştür ve bu dünyaya gelişimizin asıl nedenidir. İnsanlar bu iyileşme sürecini asla yarıda kesmemelidirler.