Bu dünyada bir şeye ulaşmak için var olmuyoruz ya da başka bir şeye sahip olmak için.. Bu dünyada sadece var oluyoruz. Sadece var olabilmek, yaşamı bütünüyle yaşamaktır.
Hiç de fena insanlar değillerdi. Yalnızca boş, bomboş mahluklardı. Yaptıkları münasebetsizlikler hep buradan geliyordu. İçlerinin esneyen boşluğu karşısında ancak başka insanlara istihfaf ve tahkir etmek, onlara gülmek suretiyle kendilerini tatmin edebiliyorlar, şahsiyetlerinin farkına varıyorlardı.