2022 kendimle savaştığım bir yıl oldu, çoğu kez kaybettiğimi düşünsem de asıl galip bendim aslında, çokça pişmanlık, hayal kırıklığı yaşarken bir o kadar da umut doluydum. Yeni yıldan tek dileğim; 2022'yi aratma 2023. ✌🏼
Yaşamımı bütün dünya onu izliyormuş gibi ve düşüncelerimi bütün dünya onları okuyormuş gibi yöneteceğim; çünkü bütün mahremiyetimiz (kalplerimizdekini bilen) Tanrı'ya açıkken, herhangi bir şeyi komşumdan bir sır olarak esirgememin ne anlamı var?