gûlsînem

gûlsînem
@gul_sinem
rojek tê
Ellerim uzansa olduğun yere Ve seni hapsolduğun yerden çıkarabilsem. 23.12.22
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Yaşamımı bütün dünya onu izliyormuş gibi ve düşüncelerimi bütün dünya onları okuyormuş gibi yöneteceğim; çünkü bütün mahremiyetimiz (kalplerimizdekini bilen) Tanrı'ya açıkken, herhangi bir şeyi komşumdan bir sır olarak esirgememin ne anlamı var?
Sayfa 50
Yaşam dediğimiz bu değil, diri olan ölüm ve aslında biz ölümlüler yaşayan ölüleriz. 6.02
Kim vurduya gitti aşkımız faili meçhul değilse nefsi müdafaadır Ellerimizdeki kelepçenin anahtarı sende Kavgamızın tek seyircisi bu şehir Tutunduğumuz tek dal içimizdeki isyandır Söyle sevgilim sen söyle Akan kanımızın hesabını kime soracağız? Kim toplayacak gözyaşlarımızı? Kim koyacak sevgiyi içimize? Gittik gittik gittik Acılara gittik Keşkelere gittik Ben sana sen bana gittik Sonra öğrendik ki dünya yuvarlak, kaldık Sen bağıra bağıra ağlardın, ben susardım Sen duvarları yumruklardın, duvarlarında ellerinin izleri kan içinde Ben içime içime oyardım kendimi Sen çimenlere yatıp uyuyakalırdın Ben banklara tünemiş uykusuz Sen ot içerdin, duman kusardın geceye Ben tek sigaralık ciğerimle öksürüklerde Sen aşka inanmazdın, sen inanmazdın Ben maviye inanırdım Boynumdaki yorgun damarların mavisine Beyaz dalgaları omuzlayan deniz mavisine Denizin bittiği yerde başlayan göğün mavisine inanırdım Bir de ensemdeki dövmeye inanırdım Kuş Ölür Sen Uçuşu Hatırla.🥀 #FüruğFerruhzad