Dünya senden olmayanlarla hoştur.
Onların sana verdiği ilimlerle, kıymetlerle, gönüllerle hoştur.
Sadece senin gibiler değil senden olmayanlar da, senin gibi düşünmeyen de çok yaşasın ki sen de yaşa.
Hele bir de onun gözüyle gör şu fani dünyayı.
Herkes beyaz olsa o zaman beyazı farkedemezsin ki.
Veyahutta siyah.
Beyaz en güzel siyahta belli eder kendini.
Beni ben yapan yegane şey sende olmayandır.
O yoksa sen de yoksun. Ne anlamı kalır, ne rengin belli olur ne de tadın...?