📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Geçmek zorundasın o ıssız vadiyi
Geçmek zorundasın tek başına
Geçecek kimse yok senin adına onu
Geçmek zorundasın tek başına
Bu kadar donuk ve kasvetli olmak zorunda mıyız? Siz ölürken ölen tüm hayvanlar ve diğer canlılara ne demeli? Artık yiyecek kavgası olmadığına göre, o vadiyi herkesle paylaşmaya hazır olmayacak mıyız? Koşmak, sürünmek, ayağa kalkmak, uçmak, dans etmek, bir oh demek, kahkaha atmak, ıslık çalmak, şarkı söylemek; bunların hepsini korkusuzca, merakla, özgürce ve aşkın bir hâlde yapmayacak mıyız?