Diğer çeviriyi beğenmemiştim bu çeviri daha iyiydi ama yine de aşırı sıkıcıydı. Gerçekten seveceğimi düşünmüştüm ama hakaretvari konuşmalar, aşırı övgüler ve diyaloglar çok sıktı beni. Merak ettiğim bir hikayeydi ki dizide çok çok severek izlemiştim Dorian karakterini. Hayal kırıklığı yarattı kitabı çok sıkıcıymış. Yazara da alışık değilim. Çeviri de eh işte. Ağır bir dil, akıcılığı yok. Zorla ite kaka bitirdim. Kitap üzerinde konuşmaya gerek görmüyorum.