Kitabı çok beğendim. Kitabı okurken karakterler ve olaylar film izliyormuşcasına gözümde canlandı. Yazarın ve çevirmenin dili yalın, anlatımı akıcıydı.
İnsanın iyi olmak için akla ihtiyacı yoktur. Hatta bana zaman zaman bunun tam tersi olmalı gibi gelir. Çünkü zeki birini ele al, hemen hiçbir zaman iyi biri olmadığını görürsün.