📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Cok guzel bir kitapti 4erkek ve 1 kizin hayatini anlatiyor ben bayildim herkese tavsiye ederim hem komik hem icinde aci var ask var ama benim best karakterim Oguz oluyor okuyan herkese iyi okumalar
O nasıl bir finaldi öyle? Resmen ezdi geçti.
Hikaye de zaten son birkaç bölümdür oldukça duygusal olaylar gerçekleşiyordu ancak Meriç’in ağzından anlatılan final bölümü hepimizin duygu patlaması yaşamasına sebep oldu.
Kötü Çocuk IIIBüşra Küçük · Ephesus Yayınları · 20161,853 okunma