damla gül

damla gül
@guldamla238
10/10
·488 syf.··
Beğendi
·
2016 10. kitabı
·
25 saatte okudu
·
Okunma: 31 Temmuz 2016 00:00
Cok guzel bir kitapti 4erkek ve 1 kizin hayatini anlatiyor ben bayildim herkese tavsiye ederim hem komik hem icinde aci var ask var ama benim best karakterim Oguz oluyor okuyan herkese iyi okumalar
4N1KBüşra Yılmaz · Epsilon Yayıncılık · 20179,2bin okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
10/10
·448 syf.··
Beğendi
·
2016 2. kitabı
·
25 saatte okudu
·
Okunma: 02 Nisan 2016 00:00
O nasıl bir finaldi öyle? Resmen ezdi geçti. Hikaye de zaten son birkaç bölümdür oldukça duygusal olaylar gerçekleşiyordu ancak Meriç’in ağzından anlatılan final bölümü hepimizin duygu patlaması yaşamasına sebep oldu.
Kötü Çocuk IIIBüşra Küçük · Ephesus Yayınları · 20161,853 okunma
10/10
·440 syf.··
Beğendi
·
2016 1. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 08 Ocak 2016 00:00
Meriç maymun iştahlı umursamaz kötü çocuk. Kayla saf cesur masum kız. İkisinin yolu nasıl kesişti dersiniz ? Kaylanın cesurluğu Meriç'in ulaşılmazlığı... Onlar sevgili olmayan iki genç... onlar zıtlıkların birleştiği siyah içindeki beyaz,Beyaz içindeki siyah iki nokta...
Kötü Çocuk IIBüşra Küçük · Ephesus Yayınları · 20152,493 okunma
10/10
·511 syf.··
Beğendi
·
2015 1. kitabı
·
25 saatte okudu
·
Okunma: 08 Ekim 2015 00:00
Benim hikâyede en çok sevdiğim olaylardan biri Kayla’nın ‘Meriç’in kızı’ olarak anılmasıydı. Bu da Kayla’nın suçu tabi ki. Meriç’in peşinden bar-kafe tarzı bir yere gidiyor ve orada birkaç tip buna sarkıntılık ediyor. Meriç bunu koruyunca da ki bence hiç gerek yoktu bıraksaydı da yeselerdi kızı orda, işte durum böyle olunca herkes onu ‘Meriç’in kızı’ olarak anıyor ve ona bulaşmıyor
Kötü ÇocukBüşra Küçük · Ephesus Yayınları · 20214,634 okunma
10/10
·416 syf.··
Beğendi
·
2016 6. kitabı
·
25 saatte okudu
·
Okunma: 04 Haziran 2016 00:00
Ve serinin son kitabı Final de bitti. Kitabın bir an önce çıkması için ne kadar sabırsızlandığımı hatırlıyorum. :) Yazar aslında seriyi 3 kitapla bitirmek istiyordu, seri hayranları ısrar edince 4 kitap yapmıştı. Doğruyu söylemek gerekirse, Becca'nın sonuncu kitabı zorla yazdığı biraz belli oluyordu. Yani nerede Fısıltı, Çığlık, Sessizlik; nerede Final... İlk üç kitaptaki tadı alamadım bu kitapta. Ama yazar yine çok emek vermiş, hakkını yememek lazım. :)) Kitaplarda yazarların karakterleri öldürme nedenini de anlamıyorum. Okuyucuları bir çeşit bunalıma mı sokmak istiyorlar acaba? Becca bu finali mutlu bitirmeliydi. Evet, Final'de bir karakter ölüyor. Sonradan sevdiğim bir karakter bile olsa ölmesine çok üzüldüm. Gerçi yine de mutlu son yapmış gibi oldu ama durum biraz karışık. Okuyunca daha iyi anlarsınız dediklerimi.
FinalBecca Fitzpatrick · Pegasus Yayınları · 20147,4bin okunma