Yeni doğan bir bebeğin ya da yaşlı birinin ölümü daha az acıtır. İnsan yaşamının kıymetinin arttığı bir eğri vardır. Bence bu eğrinin tepe noktası on beş ile otuz yaş arasında. Bundan sonra eğri yavaş yavaş yeniden düşmeye başlıyor ve sonunda yüz yaşına vardığında fetüsle aynı değere eşitleniyor ve umrumuzda olmuyor.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Dedemin evinde hep söylenen bir laf vardı; insanlarda iki tür zeka bulunurmuş, "iyi zeka" ile "öteki zeka". Kötü denmese de ne ima edildiği belliydi zira. İyi zeka para kazanmaya öteki ise yalnızca işleri karıştırıp hayatı zorlaştırmaya yararmış.