Bu insansıların tarihinden öğrendiği bir şey varsa , o da bu insansıların kadınlarının katılmadığı hiç bir hareketin devrime dönüşemiyor olduğuydu.
İnsansılar belki farketmemişlerdi ama devrimi daima kadınlar yapıyordu.Çünkü annelerdi uygarlıkların ruhunu koruyanlar.
Yaşarken ölenlerin gezegenindeyim. Bu insansıları ölümden uyandırabilir miyim emin değilim..
O televizyonları kapattırıp, paketlenmiş zehirleri yemelerini engelleyip, içtikleri sulara konmuş onlarca kimyasalı farkettirip , çocuklarını okul diye gönderdikleri yerde yavrularını nasıl yeni köleler olarak yetiştirildiklerini anlattım ama anlaşılacak mıyım emin değilim.