Bu insansıların tarihinden öğrendiği bir şey varsa , o da bu insansıların kadınlarının katılmadığı hiç bir hareketin devrime dönüşemiyor olduğuydu.
İnsansılar belki farketmemişlerdi ama devrimi daima kadınlar yapıyordu.Çünkü annelerdi uygarlıkların ruhunu koruyanlar.