Biliyorum doktor, en çok merak ettiğin organdır kalbim. Onun bana ait olduğunu söylüyorlar doktor. İşte buna dayanamıyorum. Ayrıca bu kadar çok parça içinde artık “Ben” diye bir şey söz konusu olabilir mi? Hepsi dışardan alınmadı mı bunların? Peki o halde ben kimim? Hangi parçamın esiriyim?Kalbimin esiri..