Gülər

Gülər
@gulerncf
Ya da bi kitap oku mutlaka, iyi geliyor...
Evet, bu saat, bundan çok zaman önceleri, kendimi mutlu hissettiğim bir saatti.
Sayfa 90·Kitabı okudu
Reklam
O vakit anladım ki,bütün bu zaman içinde, kendi kendimle konuşmuşum.
Sayfa 76·Kitabı okudu
Benim için anlamı olan yalnız dün ve yarın sözcükleriydi.
Sayfa 75·Kitabı okudu
Anılarımı gözümün önünde canlandırmayı öğrendim öğreneli artık sıkılmıyordum.
Sayfa 73·Kitabı okudu
İnsan eninde sonunda her şeye alışır.
Sayfa 72·Kitabı okudu
Reklam