Tanrıya inanıp inanmadığımı sordu.
"İnanmıyorum," dedim. Öfkeyle yerine oturdu. Bunun olamayacağını, herkesin, hatta, yüz çevirenlerin bile ona inandıklarını söyledi. Onun inanışı bu yoldaymış, bundan
kuşkuya düşecek olursaymış, artık hayatının bir anlamı kalmazmış.