Gülər

Gülər
@gulerncf
Ya da bi kitap oku mutlaka, iyi geliyor...
Her halde hiçbir şeyi gereğinden fazla büyütmemeli insan.
Sayfa 72·Kitabı okudu
Reklam
Düşündüm,gerek anlamda pişmanlıktan çok bir çeşit sıkıntı duyduğumu söyledim.
Sayfa 67·Kitabı okudu
Bu, kendimi bir türlü alıştıramadığım bir düşünceydi.
Sayfa 67·Kitabı okudu
Böyle katı yürekli insan görmedim ömrümde.
Sayfa 66·Kitabı okudu
Tanrıya inanıp inanmadığımı sordu. "İnanmıyorum," dedim. Öfkeyle yerine oturdu. Bunun olamayacağını, herkesin, hatta, yüz çevirenlerin bile ona inandıklarını söyledi. Onun inanışı bu yoldaymış, bundan kuşkuya düşecek olursaymış, artık hayatının bir anlamı kalmazmış.
Sayfa 66·Kitabı okudu
Reklam