Gülər

Gülər
@gulerncf
Ya da bi kitap oku mutlaka, iyi geliyor...
Reklam
Bense aynı hikayeyi sil baştan anlatmaktan usanmıştım. Bana öyle geliyordu ki, ömrümde bu kadar uzun konuşmamıştım hiç.
Sayfa 64·Kitabı okudu
Söyleyecek pek bir şeyim yok da ondan konuşmam.
Sayfa 64·Kitabı okudu
Daha önce kitaplarda buna benzer bir şey okumuştum...
Sayfa 61·Kitabı okudu
Elindeki mutluluğun değerini sonra anlarsın.
Sayfa 34·Kitabı okudu
Reklam