Shakespeare diye bir adamdan söz edeceklerdir size. "Görüyor musunuz," diyeceklerdir, "edebiyatın Shakespeare'i var"... Shakespeare de saçmadır, hem de saçmanın daniskası!
Kaba benzetmemi bağışlayın Varvaracığım, bu bakımdan yoksul insanda da, sizlerdeki kız utangaçlığını andıran bir duygu vardır. Nasıl ki siz -bağışlayın böyle yazdığım için- başkalarının yanında soyunamazsınız; yoksul insan da, birisinin başını uzatıp kulübesine bakmasından, aile ilişkileriyle ilgilenmesinden hoşlanmaz.