Stefan zweng bir kadının yaşamından 24saat tam anlamıyla harikaydı kim bilebilir gecen 24saatlik sürecin içine insan neler sığdırır belkide böylesi koca bir
hayatı...kadının vefası erkeğin itaatsizliği hangi çağda şaşkınlık yaratırki ki hep böyle olmamışmıdır birileri canını verecek olarak severken öbürü hep vefasızca hunlarca kendi amaçsız duygularının esiri olmamışmıdır?kimler gereksiz insanlara bel baglamamıştırki bu eser dile gelip hayata yürümüş baş yapıt gibibir cok insanın öz gecmişine dokunuyor bence oyüzden tavsiyemdir kesinlikle okunacak bir eser
Hiçbir nesne türü yoktur ki, diğerlerinden ayrı olarak kendi başına ayakta kalabilsin. Keza diğerleri de ondan yoksun olduğunda kendi güçlerini ve sonsuz oluşlarını koruyabilsin.
Sen benim hiçbir şeyimsin
Yazdıklarımdan çok daha az
Hiç kimse misin bilmem ki nesin
Lüzumundan fazla beyaz
Sen benim hiçbir şeyimsin
Varlığın yokluğun anlaşılmaz
Galiba eski liman üzerindesin
Nasıl karanlığıma bir yıldız olmak
Dudaklarınla cama çizdiğin
En fazla sonbahar otellerinde
Üniversiteli bir kız uykusu bulmak
Yalnızlığı öldüresiye çirkin
Sabaha karşı öldüresiye korkak
Kulağı çabucak telefon zillerinde
Sen benim hiçbir şeyimsin
Hiçbir sevişmek yaşamışlığım