Gül

Her ikimizde Tanrı'nın öldüğüne inanıyoruz. Bu dostum, Tanrısız bir yaşamın anlamsız olduğuna karar verdi ve şu anda duyduğu ıstırap o kadar büyük ki intiharla dans ediyor... Oysa benim için tanrısızlık, coşkuyla dolmak için büyük bir fırsat. Özgürlüğümün tadını çıkarıyorum...
Felsefe
Reklam
Bertha bir tehlikedir. Ondan önce ben kurallar çerçevesinde yaşardım
Edebiyat
Her fırtına, hayatta ilk hissedilen meltemi hatırlatır
..."geceyi çıkarmamıza yardım eden rahatlatıcı düşüncelerdir bunlar "
Edebiyat
...sanki bütün hayatım boyunca yanlış melodiyle dans edip durmuşum. ...doğru melodiyle doğru dans!
Edebiyat
Reklam