Her ikimizde Tanrı'nın öldüğüne inanıyoruz.
Bu dostum, Tanrısız bir yaşamın anlamsız olduğuna karar verdi ve şu anda duyduğu ıstırap o kadar büyük ki intiharla dans ediyor...
Oysa benim için tanrısızlık, coşkuyla dolmak için büyük bir fırsat. Özgürlüğümün tadını çıkarıyorum...