Gül

Benciller kana susamışlar ve sadece özgürlük hissiyatı adı altında tutsaklar... Kafeslerinde kendilerini parçalıyorlar
Alıntı
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Benim devinimim biraz garip bir hâl. Nasıl anlatsam saniyeler içinde yıkılıp yeniden de inşa olabilir. Yıllarca yıkık da kalabilir.
Ne için olduğunu bile bilmediğimiz bir endişe içindeyiz ve yalpalanıp duruyoruz
Onu ben arzu edersem, Tanrı beni kurtaracaktır .
Demin söyledim ya, müthiş bir gevşeklik içindeyim. Üşeniyorum. Atalet kanunu icabı sürüklenip gidiyorum.