Güll

Yine de Üzdü… Keşke…
Artık La Mancha’lı Don Quijote değil, Alonso Quijano’yum!
Sayfa 134·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Don Quijote; artık şuuruma kavuştum; zihnim, iğrenç şövalye kitaplarını maalesef sürekli okumam yüzünden üzerine inen cehaletin karanlık gölgelerinden kurtuldu. Saçmalıklarını, yalanlarını açıkça görüyorum artık; tek üzüldüğüm, gerçeği görmekte bu kadar gecikmiş olmam. Ölüme çok yaklaştığımı hissediyorum; bu dünyada deli namı bırakacak kadar kötü bir hayat sürmediğimi gösterecek şekilde ölmek isterim; evet, deli oldum, ama ölürken deliliğimi teyit etmek istemem”
Sayfa 134·Kitabı okudu
….Yaşayacağız işte, Dua edecek, şarkılar söyleyip, eski hikayeler anlatacak ve yaldızlı kelebeklere güleceğiz…
Sayfa 132·Kitabı okudu

Güll

, bir kitap okudu
7/10
·256 syf.·
52 günde okudu
·
2025 14. kitabı
Sabahattin Ali
8.2/10 · 209,2bin okunma
Kim bilir… Belki uzak bir günde, büsbütün başka insanlar olarak tekrar karşılaşırız ve belki gülüşerek birbirimize ellerimizi uzatırız…
Sayfa 253·Kitabı okudu