Başını gazeteye gömerek hikayesini birkaç damla gözyaşıyla ıslattı ;çünkü özgür olmak ve kendisini seven insanların takdirini kazanmak kalbindeki en büyük dilekti ve bu, o mutlu sona doğru atılan ilk adımdı.
Sevgili kızlarım, sizin
için isteklerim var elbette; ama dünyaya öylece atlmanız, sırf paraları var ya da muhteşem evlere sahipler diye zengin adamlarla evlenmenizi istemiyorum, o evler içinde sevgi
yokken yuva olamazlar. Para kıymetli ve gerekli bir şeydir
hatta iyi amaçlarla kullanıldığında asil bir şeydir de; fakat
onu uğruna mücadele edilecek tek ödül olarak görmenizi asla istemem. Mutlu, sevgi dolu ve halinizden memnun
olacaksanız, sizi yoksul adamların eşleri olarak görmeyi tercih
ederim, kendine saygısı ya da huzuru olmadan bir tahtta oturan kraliçeler olarak değil