Sen yapmak, etmek, başarmak istemiyorsun ki. Yapmış, etmiş, başarmış olmak istiyorsun. Göle gitmek değil, gölde olmak istiyorsun.
Sürekli bir yere gider gibi değil de, bir yere varmış gibi yaşadığın için yorgunsun.
Bir şeyin önemini onu kaybetmeden anlayabilen insan sayısı ne yazık ki çok azdır. O nedenle kendinizi ve değerinizi insanlara hatırlatmayı asla ihmal etmeyin.
Kuyuya sarkan bir ip varsa ya düğümler kendini
asarsın ya da tırmanıp yukarıya çıkarsın. Seçenekleri bu ikisine indirdiğinde karar vermek nasıl da kolaylaşıyor değil mi?