BAAAA YYIIILLLLL DIMMMM
Hikayenin işleyişi, karakterler, yazarın dili ve diğer her seyi cok sevdim. Özellikle Elm, ikiliden sonra fav karakterim oldu.. ilk kitap için çok güzeldi. Umarım ikinci kitapta da böyle güzel gider. Yazardan okuduğum ilk kitap diğerlerine de bakmayı düşünüyorumm
.....
Beeen sanaaaa vedaaaa edemeemmm..
Ah nasıl bir kitaptı bu ya. Ucuncu kitabi da cok sevdim ama bu kesinlikle bambaşka. Okuduğum ilk seri ve öyle güzel öyle güzel ki.. iyi ki arkadasimin tavsiyesini dinlemis ve okumuşum. Sarah abulamin diğer kitaplarına da mutlaka bakacağım. bu alanda su an favori yazarim. Kalemine kuvveeetttt
Anahtar bu, değil mi? Karanlığın her zaman var olacağını bilmek ama bununla yüzleşmeyi, başa çıkmayı seçmek... Önemli olan bu. Tüketmesine izin vermemek.