Yazarın okuduğum ilk kitabı, dili güzel ve akıcıydı. Hikâye çok okumam ama sevdim. Tasavvufî şeyler okumayi severdim unutmusum..Askin yedi hali diye bir kitap vardı bana onu hatırlattı, onu da cok sevmistim. Ve sonunda Nur için belli başlı şeyler bekliyordum ama bunu değil..
Çokkkk tatlı bir kitaptın be. Böyle tam bir ara kitap. Hiç sıkmadı kisa ve özdü. Bu seriyi araliksiz okumak hakkini vermek icin yapılabilecek en iyi sey olabilir.. Devamı için asiri heyecannnn