“Üzüntüyü tanımasam, sevinci nereden bilecektim? Şevksizlik hatta acılar olmasa, zevkler boz bir normallikten ibaret olurdu. İyi duygular sevindirir fakat kötü duygular da hayatın bereketine katkıda bulunur.”
“İnsanları bir araya getiren keyiflilik hali de, aralarına mesafe koyan keyifsizlik hali de önemlidir; mesafe, insanın tekrar kendisiyle olmasını sağlayan boş alanı sağlar.”