•Kitap Tanrıçası•

•Kitap Tanrıçası•
@gulsemagul
“Yıkıldı yolunu bekleyen şehir gelsende bir gelmesende...”
Göğüsünüz daraldığında , çaresiz kaldığınızda unutmayın Allah size yeter..🙏
Din
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Ey tanrım dayanabilir miyim buna ben ? Yardım et çıkar onu al aklımdan lütfen.. Taşıyamıyabilirim düşerim birden..! Nede güzel olmuşsundur Beyazlar içinde SEN..!☘️
Müzik
Hayatta Kaldım..!
Ne ağlayabildim ne de anlatabildim. Sustum anlaşılacakmışım gibi sustum. Sahte gülücükler yerleştirdim suratıma güldüm , güldüm , güldüm... Gece olunca oturdum kendi içimi kendime döktüm. Yaşamanın zorluğunu , yalnızlığı , zalimliği , duygusuzluğu anlattım kendime. Attığım her adımın temkinli olmasını anlattım. Beni annem ya da ailem büyütmedi , öğretmedi... Ben kendi başıma öğrendim hayatta kalmayı. Hem başka çare var mıydı ki ? Ya hayatta kalacaktım ya da labirentte aynı yerde dönüp duracaktım ... Büyümek zorundaydım , olgunlaşmak zorundaydım kısacası ; hayatta kalmak zorundaydım ..!
Edebiyat
Bir kitaptaki cümlenin altını çizmek aslında o cümlede kendini bulmaktır , yalnız olmadığını hissetmektir , o kitapla bütünleşmektir... Bi insanı sevmek her şeyi ile kabul edip , kalbini ona açıp , ruhunu teslim etmektir... İnsan sadece sevebildiği şeylere ilgi duyar ; bu bir kitap , bi oyuncak , bi eşyada olabilir...İllaki insanları sevmek zorunda değiliz...Mesela ben bi dağın tepesindeki yalnız başına kendiliğinden yeşeren bir çiçeği severim ... İlla ki büsbüyük şeylerle değil ufacık bi gülümsemeyle bil mutlu oluyorum ...Fazla değil biraz sadakat , biraz ilgi bekliyorum...
Edebiyat