#YalnızHattaYapayalnız
#BirSaitFaikAbasıyanıkRomanı
#Kitapyorumu
#ÖzlemEsmergül
Kalabaklıklar içinde Yalnız Hatta Yapayalnız Sait.
Hüzünlü, sevgisiz,zorlu bir hayat Sait’in ki.. Bir adam hiç mi sevilmez?? Bir adama hiç mi değer verilmez?
İçi dışı yaralı Sait. Çekmediği acı, tatmadığı ihanet kalmayan Sait.
Kendini yalnızlığa mahkum eden, sevdiği kadınların bile onu daha çok yalnızlaştırdığı Sait...
1940’lı yıllarda yaşanan sıkıyönetimde kitapları toplatılan, defalarca yargılanan ama yazmaktan vazgeçmeyen Sait.
Aziz Nesin, Rıfat Ilgaz, Abidin Dino, Ara Güler, Orhan Veli’nin dostu Sait.
Merhametli yüreğiyle yazma tutkusuyla dolu Sait.
Okurken elinizden bırakamayacak, 1940’lı yıllarda Sait ile Beyoğlu, Taksim, Burgazada sokaklarında yürüyüşe çıkacaksınız. Nektar’da oturup birkaç kadeh birşeyler içecek, sarı kağıtlara hikayeler yazacaksınız. Sürükleyici anlatımıyla 1940’lı yıllarda Sait Faik Abasıyanık dostluğuyla tanışacaksınız.
Ben yazarımız Özlem Esmergül’ü tebrik ediyorum. Şahane bir dönem kitabı olmuş..
Tavsiyemdir. Okuyun, okutturun....