Yazarın okuduğum ilk kitabı arkadaşının hastalığı için gerekli receteyi bulmaya giden yolda karşılaştıklarını egosunun kendinden önce geldiğini öğrendiklerini anlatan betimlemeleriyle anı hissettirecek bi kitap. Kişisel gelişim kitabı da diyebiliriz aslında. Okurken kişinin 10 günlük bi serüveninde hayatındaki eksikleri görmesini sağlayan bunu bizlere hissettiren bi kitaptı Kapağını çok beğenerek almıştım fakat çok begendıgım bi kitap olmadı