Gül

8/10
·336 syf.··
2024 17. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 13 Eylül 2024 02:49
Seriye devam etmeyeceğim bu kitaba da cinayet kelimesini gördüğüm için başladım zaten. Gizem-gerilim ana tema değildi ama sevdim yine de iyi anlatılmıştı, baymadı beni. Normalde asla istemem çünkü herhangi bir polisiyede hikâyeye aşkla ilgili bir şeyler eklenmesi yazarın, işler b.ka saracak hazır olun, deme şeklidir :D
İndigo DağıDevney Perry · Ren Kitap · 20231,330 okunma
Gamze isimli okura yanıt verildi
Gül
Bende tam olarak bu sebeple başlamak istemedim. Ama hikayenin ana konusu aşk gizem yan olay olunca daha ilgi çekici oluyormuş. Beni sırf eklenmek için eklenmiş saçma sapan sevgililer kadar rahatsız etmedi (tüm cinsel sahneleri atladım🥸)
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Aşırı haklı. Ben artık sponsorları direkt engelliyorum ve uygulamaya sadece kayıt tutmak için giriyorum. Devamlı etkileşim verdiğim birkaç hesap var okuyacak bir şey ararsam sadece o hesaplara bakıyorum ve üzülerek söylüyorum ki insanların sevdiğim kitaplarda hangi kısımların paylaşılmaya değer olarak gördüğüne bakmak için alıntılar arasında zaman harcamayı da bıraktım. Çünkü sponsorları engellemek gönderiyi kaldırmıyor ve çok fazla sponsor var. Anasayfada dolaşıp ortak okuduğumuz fazlaca kitap olan insanları keşfetmeyi, takip ettiğim insanların okuduğu kitaplar hakkında yaptığı incelemeleri okuyup kitabı listeme eklemeyi çok özledim. Cümleleri doğru kuramamış olabilirim yanlış yazmış da olabilirim hiç önemsemiyorum. Bu gönderi bu uygulamada kitap harici paylaştığım ilk gönderi. Bu bile beni oldukça rahatsız ediyor.
Gönderi kullanım dışı
Esin Elif isimli okura yanıt verildi
Gül
Her gönderide sponsor yazıp yazmamasına bakmak dikkatimi o kadar dağıtıyor ki ne kadar hevesli olursam olayım fazla durmadan hemen kapatıyorum. Bu uygulamadaki en sevdiğim şey basitliğiydi geliştiriciler elinden geldiğince karmaşıklaştırmaya başladı.
Aşırı haklı. Ben artık sponsorları direkt engelliyorum ve uygulamaya sadece kayıt tutmak için giriyorum. Devamlı etkileşim verdiğim birkaç hesap var okuyacak bir şey ararsam sadece o hesaplara bakıyorum ve üzülerek söylüyorum ki insanların sevdiğim kitaplarda hangi kısımların paylaşılmaya değer olarak gördüğüne bakmak için alıntılar arasında zaman harcamayı da bıraktım. Çünkü sponsorları engellemek gönderiyi kaldırmıyor ve çok fazla sponsor var. Anasayfada dolaşıp ortak okuduğumuz fazlaca kitap olan insanları keşfetmeyi, takip ettiğim insanların okuduğu kitaplar hakkında yaptığı incelemeleri okuyup kitabı listeme eklemeyi çok özledim. Cümleleri doğru kuramamış olabilirim yanlış yazmış da olabilirim hiç önemsemiyorum. Bu gönderi bu uygulamada kitap harici paylaştığım ilk gönderi. Bu bile beni oldukça rahatsız ediyor.
Gönderi kullanım dışı
Mabeynci isimli okura yanıt verildi
Gül
Maalesef tekellik tüketiciler için her şekilde kötü sonuçlanıyor
10/10
·384 syf.··
Beğendi
·
2024 26. kitabı
·
21 saatte okudu
·
Okunma: 02 Eylül 2024 09:16
Eylül ayının ilk kitabını seçerken baya zorlandım. Ne okumalıydım? Fantastik, romantik, polisiye ya da başka bir şey.. Sonra bu kitap hakkında Goodreads'te bir yorum gördüm ve bir an sonra kitap elimdeydi. Konusu aşırı ilgimi çekti. Öncelikle o kadaar akıcıydı ki öğleden sonra kitaba başlamasam çok rahat bir günde bitirirdim. Zaten okumaya vakit ayırmışsanız zihninizde habire dönen 'Ne olacak acaba?' sorusundan dolayı kitabı elinizden bırakmak söz konusu değil. Başlarken meraklı ve sakin başlıyorsunuz. Çok fazla ipucu ve olaya dair bir netlik yok. Sonra sayfalar hızlı hızlı akarken sayfa 200'e doğru bir eksiklik hissediyorsunuz. Hatta durdum ve ben şey dedim; 'Kitap güzel de sanki bir şeyler eksik gibi.. bize birkaç ipucu ver!' Ehh bunda da aynı Stephen King'i okurken ki gibi oldum. Sanki yazar beni duydu. Bir sonraki sayfada elim ağzımda 'Ne oluyor be!' diyerek sayfaları şaşkınca çeviriyordum, bir anda tüm olaylar patlak verdi. Ve gece saat 3'te kitabı bıraktığımda korkmuş, ürkmüş ve aşırı gerilmiş durumdaydım. Herhalde o an bana yapılacak ani bir şaka beni bayıltırdı. Son bölümleri ise bu sabaha bıraktım ve hala kitabın etkisinden çıkabilmiş değilim. Bazı ipuçları tahmin edilebilir şeyler gibi gözükse de, olayın ürkütücülüğü her seferinde bir kademe daha artıyor ve nefesinizi tutup artık düşünmeyi bir noktada bırakıyorsunuz. Gerçekten son bölümlerde hele hiç nefes almamış gibiyim ve sanki bende oradaydım. Kitabı bıraktığımda sadece şunu hissettim; rahatlamış ama üzgün. Aynı onlar gibi.. Kitabı herkese öneriyorum. Keyifli okumalar dilerim. Sevgilerimle.. Kitabı okurken dinlemenizi önerdiklerim: Başlarken: Candyman Helen's Theme-Philip Glass Sy.200'sonra özellikle: Lupin Pt.1 tüm playlist-Mathieu Lamboley
Gerilim
Tüm Kapıları KilitleRiley Sager · İthaki Yayınları · 2020655 okunma
Gül
İnceleme için teşekkürler. merak ettirdin yine. Mutlaka okuyacağım💖