TW/ uyuşturucu, şiddet, ölüm, küfür
vaveylayı ilk yayınlandığı zamanlardan beri takip eden biri olarak kitabı sevdiğimi söyleyebilirim.
serinin ilk kitabı olduğu için yazar daha çok karakterleri tanıma ve olayları anlama üzerinden işlemiş konuyu. bu bakımdan kitap biraz yavaş ilerliyor. akıcı bir kitap olduğu için 3 günde bitirdim çok hızlı okunabilir. kardelenin sahnelerini flashbackler şeklinde okumamızı sevdim. ana karakterler, kartal ve lavin, çok toksik insanlar sürekli etrafa bağırıyorlar sürekli sinirliler herkesten nefret ediyorlar ve onların bu halini okumak biraz yorucu geldi bana. bir kayıpları olduğu için bu durum normal ama okurken yoruldum. sürekli bir atışma halindeler ve kartal herkese bağırıyor tam anlamıyla herkese. bu durumda kardelenin acısını daha iyi anlamamıza vesile olmuş.
ps: kapak tasarımı çok güzel