📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ben o akşam Tanrı’ydım. Dünyayı yaratmıştım. Ve bakın, nezaket ve adalet doluydu. Bir insan yaratmıştım. Alnı seher gibi parlıyordu. Ve gökkuşağının renkleri mutluluktan gözlerine yansımıştı. … Ben o akşam Tanrı’ydım. Fakat eylem ve eserlerime gökteki tahtımdan bakmıyor, dostça ve nezaketle yarattıklarımın arasında oturuyor ve adeta bulutlarımın gümüş renkli dumanının ardından onların suretlerini algılıyordum. … Ben o akşam Tanrı’ydım. Kargaşayı bastırdım ve karanlığı kalplerden çıkardım. Ama aynı zamanda korkuyu kendimden de çıkarmıştım. Ruhum hiç olmadığı kadar sakindi. Ancak hava kararıp masadan kalktığımda içime sessiz bir hüzün çöktü. Bu Tanrı’nın eserini tamamladığı yedinci günde duyduğuna benzeyen sonsuz kederdi.