Sınırların yol geçen hanı olmuş yani ırz, namus ve can güvenliğin yok. Paranı çıra yapıp onunla sigara yakıyorlar, şampanya patlatıp şişesini başına fırlatıyorlar, yani, millî onurun alaşağı edilmiş. Kimi kentlerinde ve ilçelerinde hatta İstanbul'unun birçok yerinde senden çoklar, yani, millî varlığın ve hakimiyetin tehlike altında ve sen diyorsun ki "siz ırkçısınız". Sen nesin, var mı aynaya bakacak yüzün?